15 maja 2015 był znaczącym dniem dla Polish Business Club. Zgodzi się z tym każdy, kto uczestniczył w konferencji pt. Polish Business Meeting, Kierunki rozwoju dla małych i średnich przedsiębiorstw. Hotel Windsor w Jachrance wypełnił się ponad setką osób. Zebrani przedstawiciele MŚP mieli okazję zdobyć narzędzia sprawnego działania, również na rynkach międzynarodowych.

 

Pierwszy głos zabrał Sławomir Stańczuk, Prezes Polish Business Club. Przedstawił on ideę, misję i cele  klubu, którego hasłem przewodnim jest „Współpraca fundamentem sukcesu” a główną misją: łączyć ludzi poprzez i w biznesie. Następnie profesor Andrzeja Blikle, praktyk i teoretyk w jednej osobie zaprezentował kilka złotych zasad zarządzania firmą XXI wieku. Dla niektórych uczestników okazały się one wręcz rewolucyjne. Dalej po sobie miały miejsce wystąpienia gości z Luxemburga – Artura Sosny, Prezesa Luxembourg-Poland Business Club oraz Wielkiej Brytanii - Agaty Dmoch, Prezesa Midlands Polish Business Club. Starali się oni odpowiedzieć na pytanie czy inne kraje Europy to piekło czy raj do prowadzenia businessu.

 

To samo pytanie stanowiło podstawę dyskusji podczas panelu. Do rozmowy zasiedli Agata Dmoch, Artur Sosna, Sławomir Stańczuk i Anna Kalata, wiceprzewodnicząca Indyjsko-Polskiej Izby Gospodarczej. O Europe Enterprise Network, sieci wspierającej przedsięwzięcia o europejskim zasięgu, opowiedziała Małgorzata Pałysa, ekspert PARP. Zostały także poruszone aspekty docierania do nowych odbiorców pod hasłem Multigeneracyjny klient = multigeneracyjny pracownik. Była to prelekcja firmy  HRP Group, Justyna Kliombka-Jarzyna, Witold Buraczyński i Patrycja Woszczyk.

 

Przerwy pomiędzy prelekcjami, oprócz wytchnienia, były świetną okazją nawiązania nowych kontaktów, zapoznania się z ofertą wystawców i partnerów. Z rąk do rąk krążyć wizytówki.  Wsparciem w networkingu służył Witold Antosiewicz, specjalista w budowaniu relacji.

 

Kolejna część konferencji rozpoczęła się wystąpieniem Wiktora Dmochowskiego, który zapoznał słuchaczy z metodami obniżania opodatkowania i wagą zabezpieczenia własnego majątku przy prowadzaniu biznesu. Dobrą odskocznią od ciężkich tematów podatkowych była prezentacja Joanny Sajko-Stańczyk, coacha i właścicielki SayCoach, która zgrabnie nakreśliła podstawowe różnice płci mózgu kobiet i mężczyzn a tym samym przyczynę nieporozumień pomiędzy płciami Następny na scenie pojawił się Piotr Seges, przedstawiciel kancelarii brandingowej Good Name. Pytając „Czy Twoja marka jest naprawdę Twoja?” uzmysłowił słuchaczom, że nie zawsze i chyba nie do końca tak jest. Radosław Wyszyński, Dyrektor Zarządzający Instytutu Certyfikacji Podmiotów Społecznie Zaangażowanych, przypomniał wszystkim jak ważny jest klient i co oznacza społeczna odpowiedzialność firm.

 

Część merytoryczną konferencji zakończyła historię drogi na szczyt Roberta Korzeniowskiego.. Udowodnił on, że silna wola i determinacja to podstawy sukcesu tak w sporcie ja biznesie.

 

Jak na świadomą organizację przystało, Polish Business Club jest zaangażowany w działalność dobroczynną. Miniona konferencja do kamień węgielny współpracy PLBC z Fundacją Pomocy Rodzinie „Człowiek w potrzebie”, w której Prezesem jest Pani Aanna Bocheńska – człowiek wielkiego serca, autorka projektu aktywizującego ludzi niewidomych.

 

Bogatą część konferencyjną zwieńczył bankiet. Była to świetna okazja nie tylko na dokończenie podjętych rozmów, ale również odpoczynek. Chwile te ubarwił pokaz mody marki Mia Stilo – Agnieszki Bonisławskiej oraz oprawa muzyczna grupy Dj&Sax Błażej Biurkowski i Lena Zuchniak.  

 

Zarówno konferencję jak i bankiet, niezwykle profesjonalnie, w pięknym stylu poprowadziła Adela Warać – konferansjer i prezenterka Telewizyjna.

 

Warto zaznaczyć, że producentem konferencji była Grupa Kreatywna bdb+: Iwona E. Gałecka i Izabella Ogorzałek a patronem operacyjnym Hotel Windsor Place& Conference Center.

Spotkanie było wsparte przez wielu patronów i sponsorów m.in. PARP, Marszałka Województwa Mazowieckiego, Konfederację Lewiatan, Klub Integracji Europejskiej, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, Fundację Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, Fundację Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Mazowiecką Izba Rzemiosła i Przedsiębiorczości, Ogólnopolski Klaster Innowacyjnych Przedsiębiorstw, Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza, Enterprise Europe Network, Platformę Produktów i Usług, Kompass Poland, HRP Exellence, Giełdę Eventów, Organic Series, Tax Care, Floro Design, Mary Kay, Jabłka z napisami.pl. Evenea.

 

Patronami medialnymi przedsięwzięcia byli: KALATA. TV, Magazyn Businessman Today, Magazyn Businesswoman&life, Link to Poland, Trendz.pl, przedsiębiorcy@eu, biznesowy.net, Biznes z klasą, Świat Elit, Biuro-kreacja.info.

 

 

Relacja z konferencji PBM 2015
28 maja 2015

Copyright 2018 Kompass sp. z o.o.

Created in WebWave CMS

NASZA OFERTA

ul. Wita Stwosza 48

Warszawa

+48 (22) 255 92 70

info@kompass.com.pl

KONTAKT